Afgelopen oktober werd LEGO WORLD opnieuw bezocht door 60.000 LEGO fans. Tel daarbij de huidige populariteit van het LEGO merk op en we komen tot een groot LEGO belevingsevenement. Door de bestaande LEGO productlijnen en de bijzonder succesvolle LEGO Friends voor meisjes blijft het merk maar groeien. In 2013 staan er nog meer lanceringen van nieuwe producten aan te komen.
“Voor de komende editie willen we een nog mooier belevingsevenement organiseren met nog meer activiteiten. De uitstraling van de Jaarbeurs Utrecht draagt bij tot een gerichtere focus op spelen en zorgt ervoor dat meer uitdagende ervaringen beleefd zullen worden door de hele familie. Zowel kinderen als oudere LEGO fans kunnen hun creativiteit en verbeelding de vrije loop laten gaan in een omgeving vol LEGO stenen en leuke speelactiviteiten. De bezoekers zullen in 2013 weer volop de kans krijgen om de verschillende LEGO thema’s zoals LEGO Friends en LEGO City te ontdekken. Ingrediënten die passen binnen onze merkbeleving” aldus Léon Beckand Verwée, Sr. Marketing Manager LEGO Nederland.
Marc van Aalst van Het Organisatieteam geeft aan: “Met deze locatie zullen we nu de handen uit de mouwen moeten steken. In de twaalf jaren van LEGO WORLD in Zwolle hebben we met vele partijen nauw samengewerkt, waarvoor we erg dankbaar voor zijn. Neem bijvoorbeeld de ruim duizend studenten van scholengemeenschap Landstede die jaarlijks een fantastisch bijdrage leverden. Maar we hebben geen reden om te twijfelen dat de organisatie van dit evenement weer gaat lukken. LEGO WORLD 2013 zal een knaller worden! Wij kijken uit naar de samenwerking met de Jaarbeurs en gemeente Utrecht.”
In Utrecht hoopt LEGO WORLD zeven hallen te vullen en 100.000 bezoekers te trekken.
LEGO WORLD 2013
Het leukste dagje uit in de herfstvakantie!
Woe. 16 t/m di. 22 oktober
Jaarbeurs Utrecht