02 Februari 2007
Capespan gaat samenwerking aan met Lego
THOLEN - Capespan Continent, de belangrijkste importeur van Zuid-Afrikaans fruit in Europa, is in Antwerpen een exclusieve samenwerking aangegaan met Lego System. De twee bedrijven hebben een promotiecampagne ontwikkeld, met de naam “Healthy Body Healthy Mind”. Deze campagne brengt de belangrijkste objectieven van beide bedrijven bij elkaar: het verkopen van gezond eten en speelgoed om lichaam en geest te stimuleren.
Lego heeft voor Capespan 6 verschillende fruitsoorten en één minifiguur van legostenen ontworpen. Capespan zal haar retailpartners een exclusieve promotiecampagne bieden. In elk pak Capespan Cape- of Outspan-fruit zit een Lego-figuur. De directeur van Capespan Continent is zeer tevreden over het initiatief. Hij vindt dat dit project twee vooraanstaande bedrijven bij elkaar brengt. Het doel van het project is om de fruitconsumptie onder kinderen te verhogen en om al op jonge leeftijd gezonde eetgewoonten aan te leren.